Friday, February 17, 2012

IGRE BEZ GRANICA

Napolju veje sneg! IGRE BEZ GRANICA se odrzavaju pored tople peci u novim kutijama ...


Cicka prati sve sta se desava sa njenim `cickilincima` i tako mi pomaze da zavrsim veliko spremanje.

Bandit zvani Raspucin i Zlatomir zvani Zlaja sklapaju i rasklapaju kutije... nove i stare - po potrebi i ko sta dohvati!

KO je pokidao kutiju - PITAM!?
Ko bi mogao da uradi tako nesto NEOCEKIVANO?
Bez brige - IGRE BEZ GRANICA cemo nastaviti kad se probudimo!
Lepo sanjajte i cuvajte svoje najmilije, <3

2 comments:

nives said...

kako su slatke mice i ja imam jednu muški je al je još jako mal kod mene je već dva mjeseca nije jako zaigran jer se od ovih neizdrživih minusa razbolio al nadam se da će brzo ozdravit pozzzz

Unknown said...

Raduje me sto imas malog macora i sigurna sam da ce brzo ozdraviti, <3