Thursday, October 9, 2008

Pritty Useless Little Presents!


Nema odgovora na pitanje kako sam i zasto pocela da `obheklavam` plocice...
Valjda mi je nedostajalo `nesto` sto ce ih uciniti toplijim i meksim, nesto sto ce naglasiti oblik i dati im posebnost kojom ih ja vidim i da budu drugacije i samo moje!
MOJE od pocetka do kraja!
Prvo sam heklala oko plocica za mindjuse koje sam napravila od `cold porcelaina` i dala im toplotu!


Odusevljenje `transferima` me je ponelo i pozelela sam da im dam neki veci smisao. Heklala sam oko srca i malog Kupidona...
Reakcije su bile `veoma burne` i morala sam da napravim vise veoma slicnih `komadica`.
Odgovora na pitanje ` sta je to?`, nije bilo...
Moja cerka se dosetila i dala im ime - Pritty Useless Little Present!
Tacno i prikladno bas zato sto je dvosmisleno!


Dugo sam spremala poklon za dragu prijateljicu i strpljivo `cuvala` ovog Kupidona za nju...
Kao i svaki pravi `prokraftinator`, zaboravila sam datum njenog rodjendana, ali oprostila mi je!
`Pala` je pred Kupidonovim pogledom i sada je njen!
Prica koja ima happy end je moja omiljena!



Poslusala sam Vase komentare i zelje - za zaradu od prodatog heklanog kompleta ( prvog prodatog u prodavnici u Rumi!!!), kupila sam pamucni konac u svim bojama.
Koliko veceras cu poceti da heklam u boji!
Casna prokraftinatorskaaaaaa.......ahahahahaaaa......! Ko zna?!

5 comments:

Anonymous said...

Meni ne smeta što nema boja. Možda bi jedino bilo fino da konac nije čisto beo, već malo požuteo, onako starinski da izgleda. Možda da ga potopiš par puta u neki jači čaaj ili kafu?
Ali, opet, i ovako su fantastične stvarčica ;)

Anonymous said...

Slazem se, konac nije beo nego `bez`!
Prirodna boja - znas vec!
drago mi je da se i u ovome slazemo!
Hvala!

tamaris said...

i toplije i mekše.naglašen oblik i data posebnost.jesu drugačije i samo tvoje.
prelepo!!!

Nena3110 said...

Divni radovi, koliko ideja!

Radice, tagovala sam Te!

Anonymous said...

Joj kako mise svidja ovaj naziv
Pritty Useless Little Presents!
Nista skoro originalnije nisam procitala.
Moj pokojni muz i ja smorazne kafane drzali i na kraju napravili kuci.
Jednom sam mu rekla:napisacu knjigu "mala ulaganja, nikakva korist" e ovaj tvoj naziv me podseca na to.Ljubim. Gica